Netflix yeni televizyon deneyimini tanıttı

Netflix’in Yeni Televizyon Deneyimi Tanıtıldı: İşte Detaylar

Netflix Global Ürün Direktörü Eunice Kim ve Netflix Global Teknoloji Direktörü Elizabeth Stone’un gerçekleştirdiği basın toplantısında tanıtılan yeni televizyon deneyimi, üyelerin izleyecekleri yapımları daha kolay bulmalarını sağlayacak bir dizi yenilikle karşımıza çıkıyor.

Başlıca yenilikler arasında, “Daha Kolay Keşif”, “Daha Görünür Kısayollar”, “İyileştirilmiş Gerçek Zamanlı Öneriler” ve “Daha Şık Tasarım” bulunuyor.

“Daha Kolay Keşif” özelliği sayesinde, Netflix üyeleri, karşılarına çıkan yapımlara dair tüm bilgilere kolayca erişebilecekler. Böylece, “Emmy Ödüllü” veya “Diziler Arasında 1 Numara” gibi etiketler sayesinde, izleyecekleri yapımları daha kolay seçebilecekler.

“Arama” ve “Listem” kısayolları da artık daha erişilebilir bir konumda, ekranın üst kısmında daha belirgin bir şekilde yer alıyor.

Ana sayfadaki öneriler, üyelerin beklentilerine daha duyarlı hale getirilirken, sayfa tasarımı da modern ve sade bir görünüme kavuştu.

Mobildeki Yenilikler

Mobil deneyimi de unutmayan Netflix, yapay zeka destekli yeni bir arama özelliği ve dizi/film kliplerini içeren dikey bir akış testiyle mobil kullanıcıların deneyimini zenginleştirmeyi hedefliyor.

Bu yeniliklerle Netflix, üyelerinin beklentilerini daha iyi karşılamayı ve kullanıcı dostu bir deneyim sunmayı amaçlıyor.

Netflix Global Ürün Direktörü Eunice Kim, projeleri üzerinde çalışırken daha duyarlı bir deneyim oluşturmayı hedeflediklerini belirterek, “Netflix’e heyecan verici anlar yaşatmak için yeni bir deneyim geliştirdik.” dedi.

Netflix Global Teknoloji Direktörü Elizabeth Stone ise Netflix’in teknoloji ve eğlenceyi harmanlama konusundaki yeteneklerinden bahsederek, “Üyelerimizi daha da çok sevecekleri içeriklerle buluşturmak için teknolojiyi en iyi şekilde kullanmaya devam edeceğiz.” açıklamasında bulundu.

Related Posts

Zuckerberg’den TikTok itirafı: Bizi fena geçti

Meta’nın tepe yöneticileri, Facebook ve Instagram’ın artık sosyal medyada öncü değil, yarışa sonradan katılan “rakip” konumunda olduğunu kabul ediyor. ABD Federal Ticaret Komisyonu’nun (FTC) Meta’ya karşı açtığı antitröst davasında ortaya çıkan yeni belgeler, şirketin TikTok karşısındaki zor durumunu gözler önüne serdi.

İki kişilik YouTube Premium üyeliği yolda!

YouTube, Premium abonelik sistemine yeni bir seçenek eklemek için kolları sıvadı. Şirket, Hindistan, Fransa, Hong Kong ve Tayvan’da iki kişilik yeni bir Premium planı test etmeye başladı. Bu yeni abonelik modeli, tıpkı Spotify’ın Duo planı gibi, aynı evde yaşayan iki kişinin tek bir üyelik üzerinden Premium ayrıcalıklarından faydalanmasını sağlıyor.

Bilim insanları elektrik ileten bakteri buldu!

Bilim insanlarının, ABD’nin Oregon sahillerinde elektrik ileten yeni bakteri türü keşfettiği açıklandı.

ABD, Google’ın reklam tekelini kırmak istiyor!

ABD Adalet Bakanlığı, Google’a karşı yürüttüğü tekel davasında yeni bir aşamaya geçti. Teknoloji devinden, reklam sektöründeki birçok varlığını satması isteniyor. Mahkemenin daha önceki kararında, Google’ın bu alandaki hakimiyetinin rekabete zarar …

Samsung One UI 7, pil tüketimini artırabilir! Peki neden?

Samsung’un Galaxy S23, S24 Ultra ve Z Fold 6 modellerine sunduğu One UI 7 güncellemesi, bazı kullanıcıların pil tüketimini artırdı. Günlük kullanımda cihazlarını birkaç kez şarj etmek zorunda kaldıklarını belirten kullanıcılar, güncelleme sonrasında …

Yeni akıllı kapsül teknolojisi, günlük ilaç kullanımını kökten değiştiriyor

İlaç kullanımında zamanlama, birçok kronik hastalığın tedavisinde kritik öneme sahiptir. UC San Diego’da geliştirilen yeni akıllı kapsül teknolojisi, karmaşık ilaç dozlama programlarını tek bir hapla yönetmeyi mümkün kılarak sağlık …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir